sâmbătă, 23 octombrie 2010

Ducesa fără partener

Buna ziua, domnule Mugur, iata cartea, lipeşte-i tu eticheta de la grupul editorial Parcimonius. Gabriel, vino să mâncăm! Duceso, spectru italienesc, mai ţii matale minte? / Nu. / Pe fărădelegile istoriei? / Nu. / Recurseseşi la Remus pentru masaj. Te pieptănaseşi deja în turn. / Am coamă, ochi şi bot. Şi ce maur am!/
- A urmat traseul făcut de ea. Aşa este. Nu o poţi penaliza. Tu ai putea?
- Nu se ştie. Poate că şi tu ai tăiat virajele.
- Roţile se învârteau în gol, puţină ceaţă scoţiană... Îmi ziceam: foarte rapid, poate prea rapid; mai repede! acum e destul de lent; cam lent!
- Îţi fluturai genele...
- Da' am scos 1 minut şi 8 secunde.
- Totuşi te-a învins Billie, asistenta.
- Trebuia să port şi eu bluza ei neagră, transparentă, cu litere aurii: Crime Scene. Do Not Cross.
- Cu adevărat are şarm în maşină. Vine din Valonia, are ecuson: Attachée économique et commerciale de la Région wallonne. Nu se înţelege numele. Beatrice Awex sau Dulx.
- Giges, Festivalul pieselor auto a chemat 27 de plasticieni, e un proiect original care aduce împreună, încă o dată, Bruxelles-ul şi Europa.
- Cu doamna Beatrice sufletul petrecerii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu